Ik heb een abonnement bij jullie om mijn groenbak te laten reinigen. Gisteren was dat niet gebeurd. Toen ik daar vanochtend over belde, konden jullie mij vertellen waarom dat niet gebeurd was en beloofden mij bovendien om vandaag alsnog iemand langs te sturen voor de reiniging. Ook hing ik niet minutenlang in de wachtrij met een irritant muziekje voordat de telefoon werd opgenomen. Inmiddels is de bak schoon en maken jullie beloftes dus ook waar. Hier word ik blij van.
R. Vreuls, 09-09-2022
Wij zijn zeer tevreden met de reiniging van onze Groenbak. Na lange tijd gemopper over de kwaliteit van de service van de vorige aanbieder naar uw bedrijf overgestapt .Een wereld van verschil zeker in deze warme zomermaanden. Wij bevelen uw bedrijf graag aan!
Els, 19-08-2022
Beste meneer, Helaas moeten wij onze dubbel abonnement voor 2 kliko's opzeggen wegens verhuizing. We hebben de sleutel al gekregen en 1 augustus zijn we weg op onze adres: Wij danken u voor de goede zorg en kwaliteit die u leverde. Succes met uw verdere werkzaamheden. Met vriendelijke groet, Michael
Michael, 04-07-2022